Ministerie van Economische Zaken en Klimaat (RVO)
In opdracht van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) ontwikkelt het Kenniscentrum Regelhulpen (onderdeel van het team Digitale Overheid) digitale tools waarmee we bijdragen aan de regeldrukvermindering voor ondernemers (en burgers). Daarbij gaan we niet uit van een wet of een regeling, maar van de situatie van de klant: welke regels gelden voor hem of haar in een bepaalde situatie? Als projectleider ben jij verantwoordelijk voor het acquireren en begeleiden van Regelhulptrajecten binnen een team van vier personen. Binnen RVO en de Rijksoverheid ga je Regelhulpen ontwikkelen, beheren en promoten. Jij fungeert als contactpersoon voor een aantal opdrachtgevers en bouwt een netwerk op. Daarnaast begeleid je Regelhulpontwikkeltrajecten met meerdere betrokken partijen en gebruikersttesten. Je doet de acquisitie, schrijft het projectplan en voert het uit. Je werkt samen met verschillende ICT-ontwikkelaars en je bent de schakel tussen vorm en inhoud.
De directie Klant, Advies en Informatie (KAI) is gespecialiseerd in klantcontact, gegevensbeheer, digitale interactie en communicatie. We zorgen voor begrijpelijke en toegankelijke informatie, goede communicatiekanalen en actuele gegevens. En ook voor het klantgericht inwinnen en uitwisselen van gegevens en informatie Ć©n voor hergebruik daarvan. Wij stemmen onze dienstverlening af op de informatiebehoefte van de klant, monitoren de buitenwereld, gaan de dialoog aan met de klant en spelen daarop in vanuit onze expertise.
Kansen voor Nederland, kansen voor jou en cultuur
Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programmaās, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen!
Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen zorgen dat we ons houden aan wet- en regelgeving. En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies.
Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op.
Eisen:
- Ervaring bij een Rijksoverheidsorganisatie (1 jaar)
- Ervaring met de coordinatie van interne en externe processen binnen projecten (2 jaar)
- Ervaring met de aansturing van ICT/IV leveranciers (2 jaar)
- Ervaring met financieel management en inkoop (2 jaar)
Wensen:
- Minimaal HBO werk- en denk niveau, Srum Agile
- Je hebt kennis van en ervaring met ICT-ontwikkel- en beheerprocessen.
- Je hebt kennis van en ervaring met de doorontwikkeling van digitale hulpmiddelen.
- Je hebt ervaring met het aansturen van leveranciers of een ICT-ontwikkelafdeling.
- Je hebt ervaring op het gebied van klantgerichte dienstverlening.
- Je hebt kennis van en ervaring met rapportages en dashboards.
- Je hebt ervaring met de coƶrdinatie van interne en externe processen binnen projecten.
- Je hebt bij voorkeur ervaring met projecten binnen de Rijksoverheid.
- Je hebt affiniteit met relevante wet- en regelgeving.
- Je hebt kennis van en ervaring met het optimaliseren van digitaal klantcontact.
- Je hebt kennis van de gebruiksvriendelijkheid, usability en accesability van digitale kanalen.
- Je hebt kennis van digitale kanalenstrategieƫn, dienstverleningsconcepten, klantreizen maar ook praktische ervaring met de uitvoeringsprocessen binnen het klantdomein.
- Je bent enthousiast en creatief, en hebt tact en doorzettingsvermogen.
- Je bent communicatief vaardig, zowel in woord als geschrift.
- Je bent zelfstandig en hebt durf, maar je bent omgevingssensitief.
- Je kunt goed samenwerken, netwerken en presenteren en je bent overtuigend.
Competenties:
- communicatief vaardig, zowel in woord als geschrift zelfstandig klantgericht analyseren plannen en organiseren samenwerken resultaatgericht flexibiliteit goede netwerkvaardigheden presenteren overtuigen creativiteit
Reageer nu